PIONEER DV-575A - Firmware [eMBe+RAFAL]
hORoS
2004-12-17 21:00:50 UTC
Witam :)

Moze ktorys z w/w Panow bywa tutaj. Kolejne fora padaja [divx.pl i
divx.howto.pl], a tam przerobione oprogramowanie do 575 bylo testowane. Tuz
przed padniciem divx.pl wyslalem prosbe o przeslanie mi tego softu, a potem
nastapila awaria... A moze ktos inny z szanownych grupowiczow ma szczescie
posiadac szlachetne firmware tych Panow, bo zdazyl je otrzymac przed
awaria... Bede BARDZO wdzieczny za kontakt na priv.

Pozdrawiam
Mirek Ptak
2004-12-17 22:54:35 UTC
Post by hORoS
[...]
Moim zdaniem od Mtz jest lepsze, a przynajmniej ma ładniejszą czcionkę
(chyba, że już jest poprawiona).
http://divxpert.org/

Pozdrawiam - Mirek
Mirek Ptak
hORoS
2004-12-17 23:23:40 UTC
Nowa wersja MTZ mi sie podoba (4), a z wczesniejszymi bylo roznie ;) , ale
chcialem porownac :)
Wegorz
2004-12-18 10:01:43 UTC
Post by hORoS
Nowa wersja MTZ mi sie podoba (4), a z wczesniejszymi bylo roznie ;) , ale
chcialem porownac :)
A poprawił te fonty w menu? I dobrze się wyswietlają napisy, druga linia nie
jest obcięta?
Węgorz
maluman
2004-12-20 10:07:11 UTC
Post by Mirek Ptak
Moim zdaniem od Mtz jest lepsze, a przynajmniej ma ładniejszą czcionkę
(chyba, że już jest poprawiona).
http://divxpert.org/
Witaj Mirek,

Czy pokusiłbyś się o krótkie porównanie tych softów? Takie króciutkie -
chciałbym wiedzieć dlaczego tak uważasz, a najbardziej mnie interesują
kwestie: czytania txt, polskich znaków w napisach, wyświetlania wielu linii,
polskiego menu, możliwości zmieniania katalogów mp3 bez użycia telewizora
jako GUI (przeskok do nastepnego albumu za pomocą jednego klawisza),
wyświetlania całych nazw plików w eksploratorze, wyświetlania ID3 na
wyświetlaczu ...

Wymieniłem tu rzeczy których mi brakuje oraz takie, które mnie zastanawiają
Pozdrawiam, m
Mirek Ptak
2004-12-21 15:48:18 UTC
Post by maluman
[...]
No niestety niewiele więcej mogę napisać niż napisałem do tej pory -
odtwarzacz jest szwagra (mieszka w Częstochowie a ja w Gliwicach) i nie
mam go "pod ręką". Moje wrażenia pochodzą z jednego weekendu u niego.
Więcej będę wiedział niestety dopiero w czasie Świąt - jak się
przypomnisz (lub ja jakimś cudem będę pamiętał) to napiszę.
Jedno co dobrze pamiętam to znacznie ładniejsza i czytelniejsza czcionka
w sofcie Mtz, oraz czytanie napisów txt w formacie TMPlayera (00:00:00).
Na inne informacje - np. czy nazwa pliku z tekstem musi być taka sama
jak filmu (w przeciwieństwie do innych wydaje mi się, że nie musi)
musisz niestety poczekać.

Pozdrawiam - Mirek
Mirek Ptak
Darek
2004-12-17 23:37:43 UTC
Post by hORoS
[...]
Panowie a co się zmieni i jak ten soft wgrać do DVD,czy później będzie
mozliwość powrotu oryginalnego softu,jestem w tych sprawach
zielony,pomóżcie,dzięki